(Bijna) klaar voor vertrek

8 september 2012

Zo net zag ik een vliegtuig, heel hoog in de lucht. Over vier dagen zit ik ook in een vliegtuig. Op zolder liggen stapels kleren, flesjes deet en zonnebrand, handschoenen en pakjes stroopwafels. Die moeten nog even in een heel grote tas en dan ben ik helemaal klaar om te vertrekken.

Als ik op 13 september om 08:35 aankom in Kathmandu, word ik, als alles verloopt zoals is afgesproken, opgehaald en naar het centrale kantoor, weeshuis en mijn verblijfplaats gebracht. Vanuit daar zal ik eerst een paar dagen introductie krijgen, voordat ik op mijn werkplek begin. Volgens mijn Lonely Planet zijn er op elke straathoek internetcafés in Kathmandu, dus ik zal vast snel weer een nieuw bericht achterlaten.

Nu rest mij slechts het in toom houden van mijn zenuwen, het niet vergeten van mijn paspoort en het in het goede vliegtuig stappen...

Liefs,

Anne

1. Isolde:
    14 september 2012
    anne heel veel plezier en ik kijk uit naar je reisverhalen, hopelijk vooral leuke reisverhalen maar minder leuke zijn ook welkom! (ik geloof dat ik vooral de minder leuke opschreef hihi) xx